TEM Otoyolu Hendek-Gümüşova Hattında Üst Yapı Çalışmaları Kararlılıkla Sürüyor
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) tarafından ulaşım konforunu artırmak ve otoyol güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla başlatılan TEM Otoyolu üst yapı iyileştirme projesi sürüyor. 8 Haziran 2026 Pazartesi günü itibarıyla startı verilen Hendek Kavşağı ile Gümüşova arasındaki kapsamlı yol yenileme çalışmaları, planlanan takvim doğrultusunda ilerliyor.
Küçük Sanayi Sitesi Mevkiinde Yoğun Mesai
Ekipler Hendek Küçük Sanayi Sitesi’nin Düzce girişi yönündeki bölgede faaliyetlerini yoğunlaştırmış durumda. Otoyolun ilgili şeritlerinde çok sayıda hafriyat kamyonu, iş makinesi ve teknik personel, zemin ve üst yapı yenileme işlemlerini gerçekleştirmek adına koordineli bir çalışma yürütüyor. Sürücülerin mağduriyet yaşamaması ve projenin taahhüt edilen sürede tamamlanması amacıyla sahada 24 saat esasına göre kesintisiz mesai harcanıyor.
Trafik Kontrollü Olarak Çift Yönlü Sağlanıyor Yenileme çalışmalarının sürdürüldüğü otoyol kesiminde ulaşım şeritleri tamamen trafiğe kapatılırken, araç akışı diğer platform üzerinden gidiş-geliş olacak şekilde iki yönlü olarak aktarılıyor. Küçük Sanayi Sitesi Düzce girişi katılım noktalarında zaman zaman geçici araç yoğunlukları gözlense de karayolları ekipleri ve emniyet güçleri, otoyol üzerindeki dubalama ve yönlendirme çalışmalarını titizlikle sürdürüyor.
Sürücülere Önemli "Güvenli Seyir" Uyarısı Yetkililer, Hendek - Gümüşova güzergahını kullanacak olan tüm sürücüleri şerit daralmalarının ve çift yönlü trafik akışının bulunduğu bu alanlarda hız limitlerine uymaları konusunda bir kez daha uyardı. Yol üzerindeki geçici trafik uyarı levhalarına, işaretçilere ve yönlendirme konilerine riayet edilmesi, hem otoyoldaki can güvenliği hem de sahada çalışan işçilerin emniyeti açısından kritik önem taşıyor.





