<div style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm; margin-left:4.9pt;margin-bottom:.0001pt;line-height:200%;background:white">Türkiye nin önde gelene internet servis sağlayıcılarından olan Türk Telekom altyapısını kullanan ttnet internet servis sağlamacılarına bağlı olan aboneler gece saat 22:00 itibariyle 2 saat boyunca internete bağlanamadı.</div> <div style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: 200%;background:white"> </div> <div style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: 200%;background:white">Sosyal medyada oldukça yer alan internetin göçme haberi, abonelerin bir anlık internetsiz kalma durumlarında yaşaya bilecekleri yüzlerce sorunu dile getirdi.</div> <div style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: 200%;background:white"><br clear="all" /> 3g Cep telefonları ile internete girmede sorun yaşanmazken, Modem ve ara birim araçlarıyla internete girmeye çalışan aboneler internete giriş yapamadığı gibi çağrı merkezlerinde ulaşılamadı. Gece yarısı itibariyle yaşanan kesinti çözüme ulaşarak 00:00 itibariyle internet normal haline geldiği öğrenildi.</div> <div style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: 200%;background:white"> </div> <span style="line-height: 200%; ">Yaşanana kesinti sonrasında İnternet servis sağlayıcısı </span><span style="line-height: 200%; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: white; ">Türk Telekom yetkileri sorunun giderilmesinin ardından twitter aracılığı ile şöyle bir mesaj "Yaşanan kisa süreli teknik bir aksaklık nedeniyle internet erişiminde bazi bölgelerde kisa süreli sorun yaşanmiş, ekiplerimizin anlık müdahalesi ile yaşanan sorun giderilmiştir. Bilgilerinize sunariz"</span><span style="line-height: 200%; "> şeklindeydi.</span>