Tatlı Krizi İçin Öneriler

Tatlı krizi belirli zamanlarda hemen hemen herkesin başına gelebilir. Kriz geldiği anda gözümüz hiçibir şeyi görmez bulduğuz o an elimize geçen tüm tatlıları yeriz ve sonrasında büyük bir pişmanlık duygusu sarar içimizi . bu pişmanlık duygusunu hissetmemek için başımıza gelen bu tatlı krizlerini masum şeylerle geçiştirmeye çalışmalıyız.

Tatlı Krizi İçin Öneriler
banner180

 Tatlı krizi belirli zamanlarda hemen hemen herkesin başına gelebilir. Kriz geldiği anda gözümüz hiçibir şeyi görmez bulduğuz o an elimize geçen tüm tatlıları yeriz ve sonrasında büyük bir pişmanlık duygusu sarar içimizi . bu pişmanlık duygusunu hissetmemek için başımıza gelen bu tatlı krizlerini masum şeylerle geçiştirmeye çalışmalıyız.

Çikolata  tarifsiz vazgeçilmez lezzetiyle bazı zamanlar en güçlü iradedeki kadınları bile etkisi altına alabiliyor. Tatlı krizine çoğunlukla protein ağırlıklı olarak besin tüketenler, meyveyi hiç denecek kadar az tüketenler ve günlük iki litrenin altında su içenler yakalanabiliyor. Pek çok kişi özellikle depresyon dönemlerinde yedikleri tatlıların ardında kalan kilolar nedeniyle büyük pişmanlıklar yaşıyor.

İşte Beslenme Uzmanı Hale Taşkın’a göre tatlı krizlerini hafif atlatma yolları :

Sabah Kahvaltısı : Şekerli süt, iki dilim beyaz peynir, salatalık, domates, iki tatlı kaşığı bal yada reçel , iki dilim ekmek

Ara : Muhallebi , sütlaç yada kazandibi gibi sütlü tatlılar (1 porsiyon)

Öğle Yemeği : 1 kase çorba, 1 porsiyon sebze yemeği, salata ve komposto

Ara : Bir gofret yenebilir(kalorisi düşüktür).

Akşam : 150 gr et, 2 dilim ekmek , salata.

Ara : Kabak, ayva tatlısı yada aşure yenebilir.

Güncelleme Tarihi: 12 Haziran 2015, 10:20
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER