Sosyal medya dan alınan talepler de çözüme ulaştırılır

İletişim mecralarına her geçen gün yenisi eklenmekte. Belediyeler sosyal medya kanallarından kendilerine gelen talepleri dikkate alarak oradan gelen talepleri, çözüm masasında oluşturulan bir ekip tarafından çözüme ulaştırır.

İnternet 02.12.2020, 12:19
Sosyal medya dan alınan talepler de çözüme ulaştırılır
© HENDEK HABER

Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası vatandaşların 7 gün 24 saat sorun, görüş ve taleplerini çözüme ulaştırmaya devam ediyor. Vatandaşların sosyal medya üzerinden gelen istek, talep ve önerilerinin yüzde 96,63’ü çözüme ulaştırıldı.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası vatandaşların 7 gün 24 saat istek, öneri ve taleplerini çözüme ulaştırmaya devam ediyor. Son bir yıl içerisinde sosyal medya hesapları üzerinden gelen 475 adet istek, talep, öneri ve başvurunun 459’ unu çözüme kavuşturan Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası, yüzde 96,63’lük çözüm oranıyla bir başarıya imza attı. 16 talep ise çözüme ulaştırılmak üzere bekleme aşamasında bulunuyor.

Sosyal medya dan alınan talepler de çözüme ulaştırılır

7 gün 24 saat vatandaşımızın yanındayız

Konu ile ilgili Çözüm Masası’ndan yapılan açıklamada, “Vatandaşlarımızın istek, öneri ve taleplerini çözüme ulaştırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 7 gün 24 saat esasına dayalı olarak sürdürdüğümüz çalışmalarımızda vatandaşlarımızdan gelen çağrıları özenle dinliyor, sosyal medyadan talep ve önerileri topluyor ve sorunun hızlı bir şekilde çözüme ulaşması için ilgili birimlere ulaştırıyoruz. Sorunun çözümü noktasında da takip yaparak vatandaşımıza geri bildirim gerçekleştiriyoruz. Vatandaşlarımızın sorunlarının çözüme ulaşması için var gücümüzle çalışacağız” denildi.

Kaynak: Haber : Sakarya Büyükşehir Belediyesi Basın Şube Müdürlüğü
Yorumlar (0)
Namaz Vakti 11 Nisan 2021
İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
8
hafif yağmur