Hendek Belediyesi WhatsApp’ta

WhatsApp İletişim Hattı hizmette

MEMNUNİYET ODAKLI

444 54 03 numaralı Çağrı Merkezinin yanı sıra, vatandaşların işbirliğiyle Hendek’te olumsuzlukların en aza indirilmesi adına 0555 888 54 03 numaralı WhatsApp istek, öneri ve şikayet hattı kuruldu. Vatandaşlar bu numaradan Hendek’in 91 mahallesinde yaşanan sorunları hızlı bir şekilde fotoğraf ve görüntülerle belediyeye ulaştırabilecek. Vatandaşın memnuniyeti odaklı yürütülen çalışmalarda, gelen tüm konular etkin ve hızlı bir şekilde cevaplanacak.

0555 888 54 03

Hendek Belediyesinden yeni uygulama ile ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi; “WhatsApp iletişim hattı Çözüm Masası ekiplerimiz tarafından 7/24 takip edilerek Hendek halkına hizmet verilecek. 0555 888 54 03 numaralı hat üzerinden belediyemize ulaştırılan tüm istek ve öneriler anlık  olarak ilgili birime elektronik olarak aktarılacaktır. Konuyla alakalı olarak birimlerimizden gelen cevap yine hızlı bir şekilde vatandaşımıza aktarılacaktır” denildi.

ETKİN İLETİŞİM AĞI

Çözüm masası, çağrı merkezi ve sosyal medyanın yanı sıra istek ve önerilerin WhatsApp iletişim hattı üzerinden belediyeye aktarılacağı belirtilen açıklamada, “Vatandaşımızın memnuniyeti ve güzel bir Hendek için iletişim ağımızı güçlendirerek vatandaşımızdan gelen her konu ciddiyetle takip edilmektedir. Hendekli hemşerilerimizin öneri ve taleplerini bekliyoruz. Yazın, çekin, gönderin, birlikte çözüp inşa edelim” ifadelerine yer verildi.