banner107
banner104

Yatılı Kız Hafızlık Proje İmam Hatip Ortaokulu Açılıyor

Tahsis işlemleri tamamlanan Kız Hafızlık Proje İmam Hatip Ortaokulu hizmet binası ve anahtarları; 24.07.2017 Pazartesi günü Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneği Yönetim Kurulu Başkanı B. Talha SUNMAN tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürü Vekili Mehmet ARSLAN’a, Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneğinde teslim edildi.

Yatılı Kız Hafızlık Proje İmam Hatip Ortaokulu Açılıyor
banner108

NENE HATUN

2017-2018 Eğitim Öğretim yılı itibariyle eğitim vermeye başlayacak olan Kız Hafızlık Proje İmam Hatip Ortaokulu için Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneği ile Sakarya Milli Eğitim Müdürlüğü arasında tahsis protokolü imzalandı. İmzalanan protokol Sakarya Valisi Sayın İrfan BALKANLIOĞLU’nun 21.07.2017 tarihindeki onayından sonra yürürlüğe girdi.

Hizmet binası teslimi, Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneği Yönetim Kurulu Başkanı B. Talha SUNMAN, Hendek Belediye Başkanı Sayın İrfan PÜSKÜLLÜ, İlçe Milli Eğitim Müdürü Vekili Mehmet ARSLAN Bayraktepe Derneği Genel Sekreteri Osman AYDIN’ın katılımı ile yapıldı. İmzaların ardından Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneği Başkanı B. Talha SUNMAN, okulun anahtarını İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Mehmet ARSLAN’a teslim ederek hayırlı olmasını temenni etti.

Hendek Belediye Başkanı İrfan PÜSKÜLLÜ yeni açılacak olan okulun hayırlı olması temennileriyle okul gönderine çekilecek ilk Bayrağı İlçe Milli Eğitim Müdürü Vekili Mehmet ARSLAN’a hediye etti.

Kız Hafızlık Proje İmam Hatip Ortaokulu’nun adının Nene Hatun Kız Hafızlık Proje İmam Hatip Ortaokulu olması bağışçı Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneği tarafından istenen okulda 200 öğrenci eğitim görecek. İlçemiz Yenimahalle de 3577 m2 kapalı alanı bulunan okulda öğrencilerin barınacağı yatakhane ve sosyal alanlarda bulunmaktadır. İsteyen öğrenciler yatılılık haklarından faydalanacak ve burslu olarak eğitim alacaklar. Öğrenci bursları da bağışçı kurum Bayraktepe Eğitim, Kültür ve Gençlik Derneği tarafından karşılanacaktır.

 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vasvi 5 ay önce

Bayraktepe derneğinin iş güzarlığı desenizya , buna çanak tutan din işleride , projeyi desteklediğini aman tek satırla yazmayın, müftülüğü yanına alan bayraktepe heyeti kendilerinin imajına hayır işi yapıyorlar, Allah kabul etsin amma velakin görünen şuki, bişileri bişiler için yapan sizin gibi kurumlar oldukça, öküzz altında buza çok gezerr

Avatar
Serhan 5 ay önce

GERİCİ EĞİTİM YAYGINLAŞIYOR.
Bir yandan Hendek'in TEOG ve LYS Türkiye başarı sıralamasındaki kötü durumunu dile getireceksiniz, bir yandan Hendek'in eğitim seviyesine katkı sağlaması için bir Fen Lisesi açılmasından bahsedeceksin; diğer yandan da kız hafızlık imam hatip orta okulu açacaksın!
Hendek'e kız imam hatip okulu değil; çağdaş eğitim verecek; ilim, bilim ve fen odaklı okullar lazım.
Eğitimde gerici sistem; iktidar ve tarikat ve cemaatlere paralel dernekler aracılığı ile dayatılmaktadır.
Yeter artık. Ülkemizin ve Hendek'in imamlara değil, Aziz Sancar gibi bilim adamlarını yetiştirecek çağdaş eğitim kurumlarına ihtiyacı vardır.
Aksi takdirde, FETÖ gibi tarikat yapılanmaları bu durumdan yararlanacaklar ve demokratik, laik ve sosyal hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti her zaman geçmişte yaşanan tehditleri yaşamaya devam edecektir.
Tekrar söylüyorum: "ne Hendek'in, ne de Türkiye'nin kadın hafızlara ve imamlara değil; akla, ilime, çağdaşlığa inanmış beyinlere ihtiyacı vardır.."

Avatar
Serhan 5 ay önce

Uluslararası PISA testi sonuçlarına göre, Türkiye'deki öğrenciler bilim, matematik ve okumada OECD ortalamasının altında kaldı.
Uluslararası eğitim değerlendirme testinde, Türkiye 72 ülke arasında 50. sırada yer alırken, önceki testlere göre de performansı geriledi.
Araştırmanın sonuçlarına göre, 35 OECD ülkesi arasında Türkiye, en alt sıralarda yer aldı.
İşte detaylı sonuçlar:
Bilim: OECD ülkelerinde eğitim gören öğrencilerin yüzde 7.7'si bilim konusunda testte en yüksek sonuçları aldı. 20 ülkede ise öğrencilerin sadece yüzde 1'inden azı en yüksek notları aldı. Bu ülkelerden biri de Türkiye. Türkiye'de bu oran yüzde 0,3 seviyesinde.
Matematik: Türkiye'deki öğrencilerin matematik testindeki başarı ortalaması OECD ülkeleri ortalamasının altında. Türkiye'nin başarı seviyesi Birleşik Arap Krallığı, Şili, Moldova, Uruguay, Karadağ, Trinidad ve Tobago, Tayland ve Arnavutluk ile benzerlik gösteriyor.
OKUMA: OECD ülkeleri arasında Türkiye ve Meksika ise en sonda yer alıyor.

Avatar
Serhan 5 ay önce

SONUÇ: Eğitim sistemi, iktidarın siyasal-ideolojik hedeflerine uygun olarak biçimlendirilmektedir. Devlet eğitimi ve toplumsal yaşamı örgütlerken bunu dini kurumlara, dini kurallara, söylemlere ya da referanslara göre yapmamalı, özellikle eğitim sistemini dini kurallara göre değil, evrensel ve bilimsel gerçeklere, toplumsal ihtiyaçlara göre düzenlemelidir.
Türkiye’de okullardan başlayarak ‘tek din, tek mezhep’ anlayışı çerçevesinde çeşitli eğitim uygulamalarının hayata geçirilmesi, eğitimde baskıcı ve ayrımcı uygulamaların artmasına neden olmaktadır. MEB'in bu tür diyanet, tarikat ve dini derneklerle protokollere imza atması son derece yanlış bir uygulamadır. Bu tür protokoller derhal iptal edilmeli, eğitimin yok olma noktasına gelen laik, bilimsel ve kamusal niteliği güçlendirilmelidir…”

Avatar
Ali Açan 5 ay önce

Memleketimin dürüst, cesur, akıllı, okuyan, sorgulayan gençlere ihtiyacı var....

Avatar
Sevgi 5 ay önce

Aynı düşünen ve aynı hisseden insanlar; topluma dayatılan bu gerici eğitim sistemine neden suskun kalıyorsunuz?

Avatar
Kadir 5 ay önce

Bilime saygısını yitirmiş bir toplum alın terinin kölesi olmaya mahkumdur..

Avatar
Ali Kemal 5 ay önce

Köy enstitülerinin 1954 yılında kapatılmasının Türkiye'ye verdiği zararı; 1955 yılında Dünyaya gelen anayasa profesörü (!) sıfatı verilen kişiye bakarak anlayabiliriz.
İşin özü; ülkemizin liyakat denen şeye en çok ihtiyaç duyduğu bu günlerde, bu gidişat, iyi bir gidişat değil...