Yeni Pazarlama Stratejisi Seo

Sokaklarda bağırmaktan radyo ve televizyon reklamlarına oradan da günümüzün dijital pazarı internet reklam ve ticaretine kadar gelişen süreçte pazarlama teknikleri de günümüze ayak uyduruyor. Daha doğrusu artık bu süreci Seo ve Sem stratejileri belirliyor.

Türkiye de nüfusun %50'si aktif olarak internet kullanıyor. Her 3 kişiden biri internet üzerinden alışveriş yapıyor. Bunun anlamı internet üzerindeki ticaretiniz için her gün İstanbul nüfusu kadar potansiyel alıcınızın bulunması demek oluyor.

Sadece Türkiye ile sınırlı kalmamak da mümkün. Bunu başarabilmenin tek yolu firmanızın, internet sitenizin veya ürününüzün daha fazla kullanıcıya ulaşması ile mümkün. Arama motorları, sosyal medya hesapları kullanılarak yapılan bu tanıtım internet ticaretinin temelini oluşturuyor. Bu temeli yöneten sisteme de Seo deniliyor. Sahip olduğunuz ticari ismin arama motorlarında üst seviyelerde görünmesiyle sınırlı kalmayıp kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını yönlendirmede kullanılıyor.

Sistemin diğer tarafını internet reklamları oluşturuyor. Yani Sem. İnternet kullanıcılarının alışkanlıklarına göre belirlenen reklam stratejileri ile daha hızlı ve nokta çözüm yöntemleri ulaştırılmak istenen mesajı yerine ulaştırıyor.

Titizlikle uğraşılması gereken bu konuda başarının kesin çözümü ise işin uzmanlarından geçiyor. Türkiye de Seo ve Sem üzerinde uzman en büyük firmalardan biri Webtures. Bu işi hakkı ile yapan bir Seo Ajansı.

Günümüzde sadece ticaret için değil kişisel medya hesapları, bloglar için bile seo çalışması yapılıyor. Hatta şehirlere yönelik SakaryaSakarya Seo, Bursa Seo, Ankara Seo gibi çalışmalar yapılıyor. Böylece potansiyel firma ve işletmelerin fark edilmesi sağlanıp yeni kaynaklar edinilmesi hedefleniyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.